dinsdag 6 september 2011

Hersenen in actie, college 1, 5-9-2011

Wat is er nieuw?


Allereerst de klas natuurlijk. Althans de meeste ken ik al. Het ging vooral om onze nieuwe studiebegeleider, Erica. Die gaat ons dit jaar op sleeptouw nemen. Projecten zullen weer anders, nieuw en enerverend zijn.


Wat heb ik geleerd?

Wat er dit jaar van ons verwacht wordt, alhoewel het steeds nog niet helemaal duidelijk is. Wat ik zeker geleerd heb maar ik ook eigenlijk al wist. Is dat als je op de Hogeschool Leiden een antwoord krijgt op een vraag het ook weer 10 nieuwe vragen oplevert. Frapant! Verder zijn we gestart met de werking van de hersenen.

Mindmappen


Wat wil ik met de nieuwe kennis doen?


Goed opletten en alles op tijd voor elkaar hebben zou al een hoop schelen. Verder hoop ik de stof toe te gaan passen in mijn stage.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten